Promocje

Lait Hydrazone Corps 400ml Lait Hydrazone Corps 400ml 142,00 zł 234,00 zł

Zestaw słoneczny do twarzy Zestaw słoneczny do twarzy 138,00 zł 160,00 zł

Zestaw słoneczny do ciała Zestaw słoneczny do ciała 226,00 zł 260,00 zł

Zestaw wyszczuplający Zestaw wyszczuplający 176,00 zł 220,00 zł

Eau Demaquillante Micellaire Eau Demaquillante Micellaire 102,00 zł 102,00 zł

ZESTAW ZMYWACZY FRAICHEUR T.P. ZESTAW ZMYWACZY FRAICHEUR T.P. 168,00 zł 284,00 zł

Zestaw nawilżający Zestaw nawilżający 220,00 zł 280,00 zł

Douche Creme Hydrazone Douche Creme Hydrazone 76,00 zł 124,00 zł

Kuracja na przebarwienia Kuracja na przebarwienia 180,00 zł 260,00 zł

ZESTAW ZMYWACZY CONFORT ZESTAW ZMYWACZY CONFORT 168,00 zł 284,00 zł


Trousse Essentials Yeux Trousse Essentials Yeux 170,00 zł 250,00 zł

Produkt dnia


Zestaw Świąteczny Zestaw  Świąteczny 150,00 zł 245,00 zł

AGE SUMMUM AGE SUMMUM 759,00 zł

Zestaw nawilżający Zestaw nawilżający 220,00 zł 280,00 zł

Zestaw wyszczuplający Zestaw wyszczuplający 176,00 zł 220,00 zł

Trousse Essentials Yeux Trousse Essentials Yeux 170,00 zł 250,00 zł

Kuracja na przebarwienia Kuracja na przebarwienia 180,00 zł 260,00 zł

Zestaw Eclat Beaute Zestaw Eclat Beaute 280,00 zł 333,00 zł



Brow Master 01 Brow Master 01 106,00 zł

Brow Master 02 Brow Master 02 106,00 zł

Zaloguj się

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, nie należy przyjąć przesyłki. Wtedy prosimy o kontakt ze Sklepem.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: info@monlife.lublin.pl lub telefonicznie: 514157447. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

   UWAGA!!    

Zakupy powyżej

     200zł -      

wysyłka GRATIS

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Sklep jest w trybie podglądu
Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe